måndag 17 januari 2011

Disney on ice

Hej på er! I söndags så var jag på disney on ice i karlsta och jag var med min mamma,mormor och min moster.
Det var jätte kul!
Läser du det här mormor? i alla fal om du gör det så
Var det jätte skoj  så snälla tack tack tack så himmla mycke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAd snäll du är mormor!!!!!
och äfter vi hade varit på disney on ice så åkte vi till centrum i karlsta och då
köppte jag ett par örhängen och läppglans fast mormor betalade läppglansen åt mig visst är min mormor snäll!!!
Kram Wilma..

3 kommentarer:

  1. Hej hjärtat!
    Vilket fint inlägg du har gjort....
    Visst hade vi det mysigt tillsammans, det måste vi göra om fler gånger!

    Hoppas att du får en bra dag i skolan!
    Puss o Kram Mamma................

    SvaraRadera
  2. Hej Wilma,ja visst var det superbra och duktiga skridskoåkare.Det kanske är något för dig när du blir äldre.Bilderna du tog blev fina.Börjar scouterna idag? Vi får höras senare.Från mormor.

    SvaraRadera
  3. Hej Skruttis!
    Tack för sällskapet!Vilken Toppendag vi hade...
    Kommer du ihåg sången som jag lärde dig när vi var ute och gick med mulle?
    Skillemandinke..
    Puss o kram
    moster C

    SvaraRadera