måndag 28 februari 2011

Fingervirka.............

Hej På Er!
I dag har jag lekt med min kompis Josefin
och då har vi fingervirkat
och det var jätte kul. Men en annan tråkig
sak som har hänt är att jag har skadat mitt finger
jag snubbla på många skor och ramla så mitt
ring finger böjdes så jag har jätte ont i det.Här visar jag
nogra bilder på det jag har fingervirkat...
Här är mitt oranga halsband...
Här är mitt rosa armband....
Och här är en blå hårsnodd.
I kväll är det familjen anorlunda ni missar väll
inte det?
Kramis wilma.....

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Wilma,ja när du läser det här är det eftermiddag.Hoppas fingret är bättre idag,kanske lite ömt? Jag har blivit lite förkyld men det går över snart hoppas jag.Va kul att du kan fingervirka nu,jag såg på fritids att det var många som gjorde det.Hej då från mormor.

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman!
    Vad duktig du är på att fingervirka.
    Det ska bli spännande att höra vad du gjort på syslöjden idag....

    Hoppas att du haft en bra dag i skolan!
    Många Pussar o Kramar från Mamma.

    SvaraRadera