fredag 11 mars 2011

Alexander Rybak.........

Hej PÅ Er!
I dag så ska jag beräta en
rolig sak jag mår lite bätre nu men jag vet inte om jag ska
gå till skolan på måndag.
I dag är mamma i stockholm på en mässa som heter:
Rum och trägård
jag vet inte om den hette så men jag tror det
men hon är alla fall i stockholm.
Så i dag får jag ha en riktig myssar dag med pappsen och lilla C..
ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!
Alexander Rybak åkte ut i går på lets dance =(
jag sommnade efter bara två danser så jag såg bara alexander
och frank...
Hoppas att ni får en skön dag Stor Kramiz
Wilma..........

2 kommentarer:

  1. Hej igen,vad synd att Alexander åkte ut,men så är det nån måste förlora.Sköt om dig o pappa idag,ha det så bra.Mormor.

    SvaraRadera
  2. HEEEEEEEEEEJ!

    Nu har jag äntligen bokat en resa till dig och mig!Nu är det bara nedräkning som gäller, o så får du panta burkar så du har lite fickpengar.
    Tjohooooooo va kul vi ska ha det!!!
    PUSS O KRAM
    MOSTER C*

    SvaraRadera