måndag 2 maj 2011

Majbrasa.....

Hej På Er!!!!!
I lördags så var det majbrasa i mullhyttan i kvarngården
och det var jätte kul... Och innan
jag jick till majbrasan så lekte jag med min kompis lill Wilma....
Och hon var med i en kör så att dom sjöng på majbrasan...
När dom sköt raketer så var Cesar jätte räd så att mamma och pappa fick åka i väg med honon non stans så jag var hemma själv när dom hade slutat skuta så var jag rädd för jag vill inte vara ensam i huset själv på kvällen för jag är mörkrädd men så fick jag gå upp till min gammelmoster Molly och då fick jag vara där...
Sen så kom mamma tillslut sen jick vi hem.....
STOR KRAMIZ WILMA.......

3 kommentarer:

  1. Tur att vi har Moster Molly i grannstugan! Du hade ju det verkligen mysigt där....Hoppas att du får en bra dag i skolan! Puss o Kram hela dan...Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej min lilla räka!
    Inte behöver du vara rädd inte det värsta som kan hända är ju att jag kommer o pussar på dej,och jag har ätit vitlök Mohahahaha


    /Pappa

    SvaraRadera
  3. Tjena Skruttis!
    Va kul att du hade uppdaterat din blogg!!!
    det är så roligt att läsa vad du har gjort och se på bilder.
    Jag åker till Mullhyttan på fredag, då tar jag med din kamera...
    Tack för lånet!
    Och DU!Snart åker vi utomlands!!
    Puss o Kram
    Moster C

    SvaraRadera