tisdag 17 maj 2011

Tillbaks till skolan.....

Hej på er!!!
I dag har det varit en vanlig dag i skolan...
Och i dag ska jag leka med min kompis Jasmine men hon går i fyran så att hon slutar senare en mig så jag ska vänta på att hon ska ringa när hon har kommit hem det ska bli så roligt!!
Nu är jag  äntligen frisk igen!=D
Som ni ser på bilden så står det TILLBAKS TILL PLUGGET den bilden har jag målat på en sida på datorn det var inte så änkelt men den blev ganska bra faktis nej nu måste jag sluta för nu ska jag ut och hoppa studsmatta Hej Då och Kramiz
WILMA <3

4 kommentarer:

  1. Hej gumman fick se att du har gjort så många inlägg,nu är det bara en skoldag kvar för dig innan det bär av till Rhodos din lyckost.Vi kanske ses innan ni åker puss o kram mormor.

    SvaraRadera
  2. Hej Skruttis!
    Ville bara skicka en halsning fran ett harligt Grekland!Jag o Putte har det jatte bra, vi badar mycket o du skyulle trivas med oss har!!
    Hoppas du oxa har det bra, o att du hade roligt pa marknaden!
    Halsa alla fran oss!
    Puss o Kram

    SvaraRadera